با اتمام فرایند ارزیابی اسامی یکصد کارشناس متخصص روابط عمومی شهرداری تهران اعلام شد

شهر: سرپرست معاونت روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران از اتمام فرآیند انتخاب برگزیدگان طرح «انتخاب و پرورش یکصد کارشناس متخصص روابط عمومی» و اعلام اسامی منتخبان خبر داد.
سمیه عالمی پسند، سرپرست معاونت روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران در گفتگو با شهر، ضمن اعلام اتمام فرآیند انتخاب یک‌صد کارشناس برتر روابط عمومی شهرداری تهران، افزود: از ۳۳۴ متقاضی این طرح پس از طی مراحل مختلف بررسی تخصصی و داوری اساتید حوزه ارتباطات ۱۰۰ کارشناس متخصص روابط عمومی در شهرداری تهران مشخص شدند که از این تعداد ۲۷ نفر در سطح نخست، ۳۱ نفر در سطح دوم و ۴۲ نفر در سطح سوم قرار گرفتند.

او درباره روند برگزاری این طرح توضیح داد: به منظور افزایش آگاهی متقاضیان از نحوه اجرای طرح، جلسه توجیهی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد. در این مرحله، متقاضیان به صورت خود اظهاری نسبت به تکمیل فرم خبرگی اقدام و مهارت‌ها و دانش خود در بخش‌های مختلف را بیان کردند که پس از جمع آوری فرم‌های خبرگی، مجری طرح جهت ارائه مشاوره تخصصی و نیز بررسی اولیه جلسات مجازی و فردی را برای تمامی متقاضیان برگزار کرد.

عالمی پسند با بیان اینکه در گام پایانی متقاضیان نسبت به بارگذاری مدارک، مستندات و کلیه سوابق خود در پرتال طرح اقدام کردند، افزود: در این مرحله جلسات متعدد هیأت داوری و اساتید حوزه ارتباطات و روابط عمومی، نسبت به بررسی مطالب بارگذاری شده و نیز ارزیابی متقاضیان اقدام کردند.

او هدف از این طرح که با همکاری اداره کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران و نیز موسسه نشان آور دانش (نماینده و مجری مهارت سنجی استاندارد اروپایی ESCO) انجام پذیرفت را ارزیابی سطح دانش و مهارت همکاران و پرسنل شاغل در حوزه روابط عمومی کلیه واحدهای تابعه شهرداری تهران و نیز شناسایی کارمندان علاقمند و توانمند شهرداری که با تحصیلات اولیه مرتبط تاکنون به دلایل مختلف موفق به فعالیت در عرصه روابط عمومی نشده‌اند، ذکر کرد.

سرپرست معاونت روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران با ابراز خوشحالی از به ثمر نشستن طرح «انتخاب و پرورش یکصد کارشناس متخصص روابط عمومی» بیان کرد: لیست برگزیدگان طرح در سایت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به آدرس ccia.tehran.ir قابل مشاهده است و گواهینامه های صادره طی هفته آتی برای منتخبین ارسال خواهد شد.

ممکن است مطالب زیر را بپسندید
نظر خود را بفرمایید :

آدرس ایمیل شما در سایت نمایش داده نخواهد شد.